Tuesday 5 August 2014

Amerykański bokser Briggs obiecał podczas spotkania uderzyć Kliczko w twarz

MOSKWA, dnia sie 5, - R-Sport. Były mistrz świata w wadze ciężkiej Shannon Briggs powiedział, że na pewno odwiedzi walka pomiędzy Władimirem Kliczko i болгарином Кубратом Пулевым, a także obiecał, że uderzy ukraińskiego boksera w twarz przy pierwszym spotkaniu.


Walka między 33-letnim болгарином, stał się obowiązkowym pretendentem do walki o tytuł mistrza świata w wersji IBO i 38-letni ukrainiec odbędzie się 6 września w Hamburgu. Briggs z wiosny tego roku stara się wszelkimi sposobami przekonać Kliczko spędzić z nim pojedynek. Ostatni raz amerykanin zepsute ukraińcowi śniadanie, po czym jest on wylał na Briggsa szklankę wody, niż ostatecznie wyprowadził z siebie przeciwnika, jednak strażnicy udało się opanować bokserów i uniknąć walki. Jak się później okazało, amerykanin w tym wypadku zraniłem się w nogę szkłem.

"Staję się silniejsza z dnia na dzień, trenuję bez zatrzymania! Uderzę cię w twarz, gdy встречусь z tobą. Twój grubas (ochroniarz) podkradł się do mnie od tyłu i złapał mnie. To jest dobre - napisał Briggs w koncie Instagram. - Ja nacięte nogę o szkło, ale to też jest fajne! Kim jest twój Пулев? Ciasto lub swego rodzaju przekąska? W każdym razie mam zamiar być w Hamburgu, 6 września, siedząc w pierwszym rzędzie, bez koszuli, ja накину na siebie skórę niedźwiedzia lub lwa. Niniejszego niedźwiedzia lub lwa. Mam zamiar polować!"

Wcześniej informowaliśmy, że Kliczko po serii incydentów z Бриггсом zwiększył stan ich ochrony.